Finn kjernen i budskapet ditt 

og tiltrekk deg kunder du elsker å jobbe med!

 
Kjøp nå

Hva er det du EGENTLIG vil å si?

 

Å finne kjernen i budskapet vårt er noe av det viktigste vi kan gjøre for å nå ut til flere mennesker med hjelpen vi tilbyr.

Kjernen i budskapet vårt er vår sannhet. Det som har endret livet vårt og som er drivkraften bak vårt ønske om å hjelpe andre.

Ofte ligger dette så nært oss at vi ikke ser det selv. Det har blitt en naturlig del av oss. Nettopp derfor er det så kraftfullt. 

Det er dette vi vil hjelpe deg å komme i kontakt med.

Når du er i kontakt med det ekte i deg, og tar dette med i utviklingen av budskapet ditt, vil du oppleve en helt annen selvtillit og trygghet i det du formidler.

I tillegg vil det du formidler ha en helt annen gjennomslagskraft. Det vil treffe hjertet til de riktige menneskene!

Å komme i kontakt med kjernen i budskapet er en kreativ prosess som er gøy, inspirerende og energigivende. 

Nettopp derfor elsker vi jobben vår. For det skal være gøy å jobbe med noe man brenner for!

Hvis lekenheten og kreativiteten er borte har kjørt seg fast i spor som det er på tide å komme seg ut av.

Er du klar for å komme tilbake på rett spor, så du kommer ut og frem med budskapet ditt?

Bli med

Dette passer for deg som ønsker:

  • Å nå ut til flere mennesker med hjelpen du tilbyr

  • Å få klarhet i hvem du skal hjelpe

  • Å komme til kjernen av hva du skal si og hvordan du skal si det, slik at de rette menneskene ønsker å jobbe med deg

  • Å kunne leve av det du brenner for

Slik hjelper vi deg

På 4 uker finner vi kjernen av hva du skal si, og til hvem.

Uke 1 - Finn målgruppen din

Få klarhet i hvem du skal hjelpe. Ikke hvem som trenger hjelpen din, eller hvem du kan hjelpe. Men de du virkelig brenner for å nå ut til. Hvem målgruppen din er henger tett sammen med kjernen i budskapet ditt.

Hvordan?

  • 1-til-1 samtale 
  • Selvstendig arbeid

Uke 2 til 4 - Finn kjernen i budskapet ditt

Kjernen i budskapet ditt springer ut fra dine dypeste innsikter og erfaringer - det som er sant og ekte for deg. Når du får klarhet i hva dette er, og evner å uttrykke deg slik at andre forstår, vil du treffe hjertet til de riktige menneskene. Og du vil elske å dele budskapet ditt med verden!

Hvordan?

  • 1-til-1 samtale
  • Fellessamlinger hver tirsdag hvor du får innspill på budskapet ditt
  • Selvstendig arbeid

 

Jeg synes prosessen i .basic har vært ganske voldsom. Og på en annen måte ganske enkel. Jeg har kommet til bunns i veldig mye, og fått klarhet og tydelighet i budskapet mitt. Jeg har prøvd å problematisere nå på slutten; Kan det virkelig være så enkelt? Og jeg har landet på at det er det. Det føles så riktig og avslappende. Men du får ikke de senkede skuldrene hvis du ikke har kjernen i budskapet på plass. Da går du fremdeles rundt og kaver og strever med usikkerhet.

Så dette har vært en veldig fin prosess.

-Hans Holmen

Dette sier Charlotte Mohn Gaustad om prosessen 

Gründer av Markestad AS og TV-kokk.

 

Treff hjertet til de riktige menneskene!

Finn kjernen i budskapet på 4 uker

Kr 25.000

  • Finn målgruppen din
  • Et dokument som inneholder et klart og tydelig budskap for din coaching-virksomhet
  • 1-til-1 samtaler med team .basic
  • Ukentlige fellessamlinger
Book samtale

At .basic nå har hjulpet meg med å få fram budskapet og dele dette med verden, har ført til at flere tusen har kjøpt bøkene til «Bok i Nord» gjennom Facebook-annonsering. Det jeg brenner for og snakker varmt om, bøker med en nordnorsk nerve, får vi nå formidlet til flere og flere mennesker der ute. Og det er ikke bare en god begynnelse – det er den rette veien.

-Ronny Trælvik

Dette sier Tine Brager Hynne om prosessen

Gründer av Rosentine

 

Om .basic

Vi er et innovativt kommunikasjonsbyrå som spesialiserer oss på ektefølt kommunikasjon.

Gjennom en kombinasjon av kunnskapsformidling, coaching og produksjonsassistanse, hjelper vi våre kunder til å uttrykke det unike ved seg og sin virksomhet.

Vi tror på at det er den genuine trangen til å hjelpe andre, og villigheten til å være ekte og ærlig i kommunikasjonen som skaper positive ringvirkninger og gjør verden til et bedre sted.